HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Jun 11, 2009

Cel mai bun film despre încălzirea globală

Revin pe blog după o pauză destul de lungă datorată sesiunii de examene prin care tocmai am trecut, dar revin cu un film care cred sincer că o să schimbe percepția și celor mai indiferenți dintre noi față de mediu.

Se numește „Home” și este cel mai bun film documentar despre încălzirea globală pe care l-am văzut.

Tiltul „Home” este asociat Pământului care este până la urmă singura casă a noastră pe care am uitat să o îngrijim și să o ținem curată.

Unghiul de abordare este unul inedit. Deși filmul face parte din campania globală pentru protecția mediului în vederea prevenirii efectelor grave ale încălzirii globale, regizorul Yann Arthus-Bertrand a ales să ne arate minunăția acestui loc numit Pământ prin unele din cele mai incredibile imagini din diverse locuri ale lumii, în loc să ne bombardeze din prima cu critici față de industrie și cu imagini șocante ce arată poluarea.

Home este un film care ne explică viața, ne arată cum o distrugem și la urmă vine cu soluții.

Ceea ce mai apreciez la acest film este că e un film non-profit, care poate fi urmărit gratuit pe youtube.

Nu l-am integrat pe blog fiindcă nu se poate și nici nu e recomandat fiind HD.

3 comments:

  1. Excelent film despre acest paradis care se numeste Pamant si pe care noi il distrugem. Felicitari ca l-ai gasit si postat , ar fi super sa il urmareasca cat mai multa lume ca apoi sa ne dea de gandit fiecaruia dintre noi ce avem si ce putem pierde daca mai continuam sa distrugem.
    Iti accesez blogul aproape in fiecare zi si imi place ca gasesti subiecte care prezinta interes.

    ReplyDelete
  2. mersi ovidiu că imi vizitezi blogul.

    adevărul e că am fost cam leneș în ultima perioadă, mă rog și puțin ocupat din cauza sesiunii.

    ReplyDelete
  3. Eu sunt si mai lenes ca nu am mai scris demult in blog, toata atentia mi-o capteaza site-ul si de blog nu ma prea ocup ca nu mi mai ramane timp. Am uitat sa ti spun ca am copiat art care era in Informatia-zilei despre tine si l-am pus pe site (sper sa nu te deranjeze) link-ul e http://www.sindresti.nvn.ro/Sindresti.html.

    Si eu am licenta in iulie si poate o sa mai fac o pauza la postarile pe site, oricum distractie totala in patria lui de Gaulle si sa ne auzim cu bine

    ReplyDelete