HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Apr 6, 2011

Ce fac tizii mei pe internet?

Intr-una din seri am facut un mic experiment. Am dat pe Google cautare dupa numele meu - "Ciocotisan". Numele meu este unul destul de rar si, sa recunoastem, greu de pronuntat, dar Google-ul mi-a oferit niste surprize.

Am facut mai jos o selectie (top) al tizilor mei care sunt prezenti pe wide world web.

Pe locul 1, detasat, conduce site-ul ciocotisan.ro, de unde am aflat ca sunt un profesor de matematica, pasionat de pisici... multe pisici.



Pe locul 2 l-am plasat pe un tip care are exact acelasi nume ca mine, "Florin Ciocotisan", dar care este director la o companie din Londra, orasul in care mi-ar placea mie sa traiesc. Cu omu asta as face schimb de locuri.



Pe locul 3 este preotul din comuna Dumbravita (Maramures), Bogdan Ciocotisan. De domnul parinte stiam, fiindca bunicii mei sunt din comuna respectiva.



Locul 4 ii revine viceprimarului din comuna Grosi (Maramures), Ioan Ciocotisan. Mare om, mare caracter... probabil, ca de asta nu stiam.



Top 5 este incheiat de Ovidiu Ciocotisan, pe care il cunosc personal si care administreaza site-ul comunei, din care sunt bunicii mei si unde preot este Bogdan Ciocotisan, iar pe medicul veterinar il cheama Onisim Ciocotisan. Deci in comuna Dumbravita (Maramures), clanul Ciocotisan rocks!!! :))




Toti cei de mai sus sunt "de bastina" din zona judetelor Maramures si Satu-Mare, asa cum ma si asteptam. Deci... suntem, intr-adevar rari.