HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Feb 12, 2009

Istoria internetului prin semne

Salutare! Aceasta este prima postare pe noul meu vechi blog pe care l-am resetat si pe care intentionez si sper sa si reusesc sa scriu cat mai des. Evident ca nu o sa scriu in fiecare zi, nici nu imi propun asta, promit insa ca o sa scriu doar cand o am ceva de zis. Ca sa nu mai plictisesc lumea cu ce vreau si ce imi propun sa trecem direct la actiune.

Filmuletul de mai jos este produsul organizatiei PICOL (Pictorial Communication Language) care isi propune printre altele gasirea unui sistem minimal de semne pentru comunicarea electronica. Mai multe detalii despre PICOL puteti gasi pe site-ul lor picol.org care la momentul acesta este in constructie, deci o varianta mai buna este sa mergeti pe blogul lor.

Filmul prezinta istoria internetului din 1957 pana in prezent. Am aflat de acest filmulet de pe blogul fostului meu profesor de jurnalismonline.ro. Grafic nu e foarte "prietenos" dar prezinta foarte clar si concis etapele dezvoltarii internetului.