HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Apr 7, 2009

"După bloguri" - o nouă emisiune la Realitatea

Realitatea TV va difuza începând din 12 aprilie o nouă emisiune destinată blogsferei românești intitulată „După bloguri”.

Această emisiune de divertisment va fi produsă de Ana-Maria Caia, de la Indie Studio, şi va fi prezentată de cunoscutul stand-up comedian Teo (Claudiu Teohari), de la trupa Deko, potrivit EVZ.

Am dat peste această veste în EVZ, după care am văzut și clipul promoțional postat la Brădutz pe blog (jurnalismonline.ro).

Abia aștept să apară emisiunea asta să văd ce poate, deși mă aștept să fiu dezamăgit de formatul ei fiindcă nu-mi plac tipurile de glume pe care le promovează trupa Deko și foarte probabil niște influențe se vor resimți. Dar să vedem, oricum clipul promo e genial și dacă tot zice că nu e viral m-am gândit să-l pun și eu la mine pe blog.





Varianta necenzurată o puteți vedea pe dupabloguri.ro.

2 comments:

  1. In acest comentariu nu voi face referire la emisiunea de pe Realitatea (astept sa vad cum va fi emisiunea), ci vreau sa te felicit pentru aspectul foarte interesant si placut pe care il are blogul acum dupa ce i-ai schimbat template ul....si sa nu uit....LA MULTI ANI de Florii.

    ReplyDelete
  2. mersi mult. azi-noapte l-am schimbat. sa stii ca nu e template, e un design realizat in totalitate de mine in photoshop.

    mersi si pt urari

    ReplyDelete