HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Dec 6, 2010

Noul profil pe Facebook


Facebook a schimbat designul profilului, anuntul oficial fiind facut in acest weekend de Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook.

Noul profil de pe Facebook va fi gata si va fi lansat oficial anul viitor, insa el poate fi deja activat pe pagina oficiala a noului profil.

Eu mi l-am activat deja dupa cum puteti observa in imaginea de mai sus ca sa pot sa imi dau cu parerea.

Cea mai interesanta noutate adusa de profilul nou este afisarea chiar sub numele utilizatorului a unei sinteze a informatiilor de baza: cine esti, unde lucrezi, ce iti place s.a.m.d

Sub aceasta prezentare este o banda cu cele mai recente poze in care ai fost taguit, pe principiul ce poate sa te descrie mai bine decat pozele prietenilor in care esti taguit. Acum... cum ti-e norocu: beat muci in club sau inselandu-ti prietena intr-o poza in care te vezi doar din profil, fiindca restul fetei e ocupat cu altceva.

Profilul nou de pe Facebook iti mai permite sa iti grupezi prietenii in categorii: bunaciuni,cocalari, trogloditi, prieteni de pahar, colegi de suferinta s.a.m.d. Gruparea prietenilor se face in doi pasi: 1.click pe "Edit" deasupra listei de prieteni; 2. click pe "Create new list".

Cam astea ar fi principalele modificari. Cu siguranta vor fi si altele pana la lansarea oficiala. Mie imi place, in mare, noul profil de pe Facebook. Voi ce parere aveti?


NB: Odata activat noul profil nu mai puteti reveni la cel vechi.

Facebook - noul profil