HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Jun 12, 2011

Ce vor femeile?

Da, asa e, a venit timpul sa raspund si la aceasta intrebare si sa va iluminez, sa va dezvalui marele secret, raspunsul la intrebarea ce a bantuit de la zorii umanitatii si pana acum mintea barbatilor.

Nu va mai tin in tensiune si va dau raspunsul. Deci... raspunsul este: HABAR NU AM. Pot sa raspund insa la intrebarea "Ce spun femeile ca vor?".

Mie imi place sa ascult, iar in meseria mea sunt inconjurat cu precadere de femei: femei sefe, femei colege, femei subalterne, femei colege de facultate, femei colaboratoare s.a.m.d

Dupa studii "aprofundate" :)) si interviuri fata in fata :) am reusit sa sustrag urmatoarele concluzii: femeile vor in principal doua lucruri: protectie si din cand in cand sex de calitate.

Daca in cazul primei nevoi - "protectia" - majoritatea femeilor recunosc deschis acest lucru, in cazul "quality sex" situatia sta mai prost la capitolul recunoastere, din motive lesne de inteles, dar evident ca exista si exceptii, altfel nu as fi trecut aceasta nevoie la concluzii, fara sa am o confirmare (verbala bineinteles nu va ganditi iarasi la prostii).

Hai sa le luam pe rand, dar pe scurt.

Protectia. Femeile (majoritatea femeilor) au nevoia ancestrala de a fi protejate. Asta nu inseamna ca femeile nu sunt puternice. Femeile sunt la fel de puternice sau slabe ca si barbatii, "puterea" tine de individ nu de gen.

Femeile au nevoie, in mare, de protectie fizica, finaciara si sentimentala. Asta s-ar traduce cam asa: femeilor le plac barbatii care arata puternici si sanatosi (asta nu inseamna neaparat ca trebuie sa fie culturisti, atletici ajunge), le plac barbatii cu bani sau/si influenta (nu trebuie sa fie neaparat milionari, dar nu strica) si le plac barbatii care le pot oferi o relatie stabila.

Ei bine, din cate am ajuns eu sa inteleg, vorbind cu femei intre 20 si 35-40 de ani, este ca a treia, stabilitatea sentimentala, primeaza. Adica, sa zicem ca multe dintre femei prefera sa aiba un partener cu burta, fara multi bani, dar care sa le poata oferi o relatie stabila. Am spus-o intr-un mod foarte brutal, dar in esenta femeia isi alege partenerul in functie de potentialul acestuia de a-i oferi stabilitate. Surprinzator este insa faptul ca femeia stabileste potentialul unui barbat in functie parerea ei despre ea, de cum se vede ea in oglinda. Ex: Daca ea se vede in oglinda foarte frumoasa si foarte inteligenta, atunci 'barbatul stabil' poate fi chiar si un Casanova.

Sexul de calitate. Ok... aici s-ar putea sa imi atrag multe ridicari din spranceana, in sens negativ. Poate ca exista femei frigide, poate ca doar au o sensibilitate mai scazuta, dar cu siguranta exista barbati, nu cred ca putini, care habar nu au ca sexul nu inseamna doar penetrare.

Adevarul este ca am auzit din partea multor femeie amice, uneori confesandu-se direct, alteori tragand cu urechea sau citind printre randuri, ca nu sunt multumite de cum decurg lucrurile in pat. Nu este vorba doar de orgasm ci in special de gradul de afectiune. In mintea multor femei, Quality Sex egal Quality Love.