HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Feb 24, 2010

Salvaţi gropile! ... şi aşa vor dispărea

Deşi mulţi dintre noi ne-am stricat maşina dând peste o groapă abisală, imposibil de evitat, sau am fost stropiţi la trecerea de pietoni de maşini "bengoase" conduse de nesimţiţi, să privim şi partea plină a paharului.

Gropile din România ar putea deveni obiectiv turistic, ar putea intra chiar în patrimoniu UNESCO.

Privind din această perspectivă ar fi o crimă împotriva valorilor naţionale să fie astupate. Asfaltatorii ar trebui decoraţi de preşedinte pentru servicii aduse ţării. Ode şi nu înjurături ar trebui aduse gropilor.

Salvaţi gropile din România!

O iniţiativă HappyFish pe care eu o susţin. Nu, nu am înnebunit. Gândiţi-vă! Dacă gropile devin patrimoniu naţional, noi îl vom distruge (cum facem de obicei cu orice obiect de patrimoniu) şi aşa vom scăpa de gropi. :)