HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Nov 29, 2012

La revedere, presă!

"Stay hungry! Stay foolish!" este probabil cel mai bun îndemn pentru o viaţă plină. Acest îndemn a fost rostit de Steve Jobs cu ceva timp înainte să moară, dar eu l-am urmat, poate inconştient, înainte de asta. De aceea, acest text este ultimul articol de opinie pe care îl public din postura de jurnalist.

Criticii nu au schimbat niciodată ceva, criticii nu au schimbat niciodată lumea, nici măcar lumea lor. Criticii există doar pentru a-i ajuta pe creatori. Criticii sunt de fapt o invenţie a creatorilor şi sunt foarte necesari. Eu nu mai vreau însă să fiu un critic, vreau să fiu un creator.
 
Mi-am dat demisia de la ImpactNews, după ce aproape 3 ani am slujit ca redactor-şef la această publicaţie. Mi-am dat însă demisia şi din meseria de jurnalist şi deci... mi-am dat demisia din meseria de critic.
 
ImpactNews mi-a fost o publicaţie dragă, unde am învăţat, unde am crescut şi unde am construit. Îi mulţumesc Corinei Drăgotescu pentru că m-a ales şi ţin să-i aduc mulţumiri şi lui Eugen Chelemen pentru că m-a recomandat. Le mai mulţumesc celor două femei extraordinare care m-au învăţat presă: Clarice Dinu şi Roxana Preda. Totul a început acum 4 ani de zile.

Voi continua să public săptămânal articole de opinie pe ImpactNews.ro, dar nu vor mai fi critice, deoarece începând de mâine nici eu nu voi mai fi un critic.

Presa nu a fost pentru mine o alegere proastă. A fost o alegere, care acum nu îmi mai satisface curiozitatea şi deci nu pot să rămân "hungry" şi "foolish". Vă îndemn şi pe voi, cititorii mei, să faceţi doar ceea ce vă place şi ceea ce vă ţine mereu curioşi.