HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

May 3, 2010

Afaceri trăznite: vând numere uşoare


Staţia de RATB 41 - Piaţa Presei. Un afiş A4 pe un panou publicitar lipit de cineva cu scotch. Nu-l bag în seamă iniţial, dar apoi revin şi mă minunez: "Vând numere uşoare!"

Sub acest anunţ erau enumerate mai multe numere de telefon genul 07XX.163.163, sau 07XX.405.305 şi altele, iar la sfârşit "RELAŢII LA TELEFON: 07XX.122.222" ceea ce mi s-a părut foarte tare. Adică, omul ca să arate că oferta e autentică avea şi numărul de contact "uşor".

Am puso pe una dintre colegele mele de la site-ul impactnews.ro, site pe care il administrez în calitate de redactor-şef, să sune la numărul uşor de ţinut minte de mai sus. Administratorul afacerii cu numere uşoare se numeşte Mirel Popescu şi zice că: "am cumpărat cartele telefonice en-gros şi am avut posibilitatea să aleg numerele uşoare şi le-am scos la vânzare". Simplu şi eficient!

Pentru un număr uşor trebuie să scoţi din buzunar între 30 şi 50 de lei, în funcţie de "uşurătatea" numărului.