HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Sep 18, 2011

"Crazy, Stupid, Love" cu stupid people

Am fost la un film. Un film comercial. O comedie romantica. Ok, ok... recunosc. Am fost la "Crazy, Stupid, Love". Simteam nevoia de ceva light.

Ma asteptam ca filmul sa fie unul mediocru, speram insa sa vad cateva faze comice si sa ma relaxez. Publicul nu m-a lasat, din nou.

Poporul asta e imbecil rau, pe bune! Au ras ca idiotii la toate fazele banale si la scenele putin erotice se auzea cate o onamatopee sugestiva. Singura gluma faina din tot filmul a fost una referitoare la Steve Jobs (personajul principal se cam imbraca la fel ca Steve Jobs), dar tocmai la aia nimeni nu a ras. Am inceput sa rad singur ca 'prostul' si am atras cateva priviri suspecte.

Poate ca multi s-au intrebat "Who the fuck is Steve Jobs?" si spunand asta cred ca ii complementez pe cei din sala, fiindca in naivitatea mea cred in abilitatea lor de a-si pune intrebari sau de a fi curiosi.

Nu este prima oara cand mi se intampla asta, dar m-am decis sa fie ultima. De acum incolo nu o sa mai merg la cinema, decat la filme gen "Pina", la care sunt prezenti maximum 20 de oameni in toata sala. Restul filmelor, pe cele comerciale, o sa le vad de acasa.