HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Nov 15, 2011

Povesti din viitor: Primul sarut

E noapte in sfarsit, dupa o zi lunga la serviciu. E doar ora 9, dar afara e deja intuneric, iar pentru fiul meu e ora de culcare. Hmmm... nimic nu s-a schimbat in 30 de ani. Si pentru mine tot ora 9 era "Ora Colgate". Acum nu se mai zice asa, deoarece Colgate a fost interzisa, dovedindu-se ca pasta contine substante cancerigene.

"Hai, la culcare" ii spun eu fiului meu. Dupa cateva mutre se da totusi batut si merge in pat. Merg sa il invelesc. Nu il sarut pe crestet fiindca nu ma lasa, zice ca e un gest gay. Nu o lasa nici macar pe maica-sa sa-l pupe fiindca se crede barbat la cei 10 ani ai sai.

Ii spun "noapte buna" si cand dau sa inchid usa... "Tati, vreau sa te intreb ceva?".

- Ce?

- Cand ai sarutat pentru prima data o fata?

Ma uit uimit la el. Hmmm... imi ascunde ceva.

- Ei bine, s-a intamplat la 13 ani, chiar in ziua in care am implinit 13 ani. Hmm... a fost, daca stau bine sa ma gandesc, cel mai tare cadou pe care l-am primit de ziua mea. De fapt... ok nu chiar cel mai tare, dar esti inca prea mic sa afli de alte cadouri. Deci, da, a fost cel mai tare cadou. De ce ma intrebi asta?

- Pai si cum? Te-a sarutat doar fiindca a fost ziua ta?

Intrebarea lui mi-a generat si mie cateva intrebari.

- Nu... adica nu cred. Ne jucam mai multi prieteni "Adevar sau provocare" si un coleg a provocat-o pe ea sa ma sarute, iar ea a acceptat provocarea, dar formam sa zicem un cuplu inca dinainte. Am fost chiar... (voiam sa ii zic ca am fost primul baiat din clasa care a trecut mai departe de obraz si a ajuns la buze, dar m-am oprit. Nu voiam sa ii dau idei.)

Oricum sa stii ca primul sarut e foarte important, il vei tine minte toata viata si de aceea trebuie sa astepti fata potrivita. Crede-ma, merita asteptarea. Ia zi-mi ce imi ascunzi. Simt ca te framanta ceva.

- Tati, vorbim acum asa ca intre barbati, nu? Adica ramane intre noi, nu-i spui mamei.

- :) Da, fiule, ca intre barbati.

- Ieri, dupa serbare, m-am sarutat cu doua colege, in baie la fete. De fapt, ele m-au chemat acolo. Mie... imi place asa de amandoua, dar stii... nu cred ca am suficienti bani sa le scot pe amandoua in oras. Ce crezi ca ar trebui sa fac?