HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Mar 8, 2014

3 linkuri spre 3 lucruri: Cat cantareste internetul? , Oamenii care iti bateau in geam la ora 5 si "Learning to Play with a Lion's Testicles"

3 linkuri spre 3 lucruri care au o singura legatura intre ele: sunt cool si nu stiam nimic despre ele pana azi.

1. Cat cantareste Internetul? Pai in jur de 50 de grame. Mai multe detalii in clipul de mai jos.

 

2. Desteptatorii sau Human Alarm Clock. Inainte de aparitia ceasurilor exista o munca destul de ingrata, acela de desteptator, o persoana care trebuia sa trezeaca oamenii la ore anti-sociale (5 sau 6 dimineata) pentru ca acestia sa poata ajunge la timp la munca. Foloseau o trompeta sau un bat lung cu care bateau in fereastre :))  Mai exista si in ziua de azi, doar ca folosesc alte metode :)




3. Am dat azi peste un link ce prezenta 20 de carti cu titluri ciudate. Eu mi-am facut un top 3:
 
    Locul I: "How to Date White Woman. A Practical Guide for Asian Men" (am pus-o pe primul loc fiindca am fost recent in China si cunosc putin situatia)
 
    Locul II: "Learning to Play with a Lion's Testicles"
 
    Locul III: "It's New Year's Eve. Your best friend died in September, you've been robbed twice, your girl friend is leaving you, you've just lost your job... and the only one left to talk to is a gay burglar you've got tied up in the kitchen. P.S. Your Cat is Dead"

Aveti lista completa cu astfel de carti aici: http://themetapicture.com/these-books-actually-exist/