HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Feb 24, 2013

Nu-ti cer nimic

Stiu ca poate maine nu mai esti a mea,
Dar azi... eu inca sunt al tau
Si pot inca sa-ti simt pielea ta alba
Si fina ca o catifea.

In diminetile tarzii, cand mintea ta inca viseaza
Si genele de roua parca iti sunt pline 
Ziua mea se recreeaza.
Nu beau cafea, caci ma trezesc sorbind din tine.

Stiu ca ti-e frica de necunoscut,
Dar tanjesti sa gusti din teama.
Gustul dulce-amar te cheama.
Tot ce ai poftit si n-ai avut.

Cati amanti te-au vrut, dar n-au putut cuprinde?
Nemarginita-ti este inima ta franta.
Cat poti sa dai si nu mai vrei a vinde?
Esti doar un vanzator c-o soarta crunta.

Eu vreau sa vand si tu doar sa primesti,
Eu vreau s-arat si tu doar sa privesti,
Eu vreau sa spun si tu doar sa asculti,
Eu vreau sa-ti amintesti ce acum uiti.

Nu-ti cer pasiune fara de sfarsit,
Nu-ti cer iubire pan' la infinit.
Nu-ti cer ceva... oricat de mic.
Nu-ti cer nimic.