HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Apr 18, 2013

De ce vreau sa plec din tara?

Gandul de a pleca din tara l-am avut dintotdeauna, chiar inainte de a sti citi sau scrie. Nu mai tin minte daca a fost ceva inoculat de parinti sau era ceva ce isi avea originea in propria gandire primara. Oricum, abia acum m-am iluminat si mi-am dat seama de ce vreau asta.

Motivele mele nu sunt cele traditionale. Nu am ratat sa ma dezvolt profesional atat cat am vrut eu, nu ma aflu in situatia de a spune ca aici nu se poate face nimic. In concluzie, sunt bine, am trecut prin 7 ani de presa, am renuntat la aceasta profesie si acum conduc o afacere, care se dezvolta din ce in ce mai mult.

Motivul pentru care vreau sa plec din tara este unul simplu: am o singura viata (reincarnarea e probabila, dar nu sigura). Pentru ca deocamdata suntem condamnati la o singura viata, imi doresc ca in aceasta viata sa fiu in cat mai multe ipostaze posibil.

Vreau sa fiu si jurnalist, vreau sa fiu si afacerist, vreau sa fiu si scriitor si o gramada de alte chestii. Vreau, asadar, sa fiu si roman, vreau sa fiu si francez, vreau sa fiu si britanic, vreau sa fiu si american si de ce nu... poate vreau sa fiu o perioada si chinez.

Pana la urma, cred ca tot ce iti ramane sunt experientele. Mi se pare deci ca ma limitez foarte mult, daca raman pe veci intr-o singura tara, intr-o singura cultura. Intotdeauna m-am plicitisit repede si am cautat ceva nou. Aceasta sete continua de noutate ma mana, dar cred ca pana la urma... ma si condamna. La ce? Nu stiu inca.