HOME  |  Cine sunt eu  |  Povesti  |  Povesti video  |  Filosofie  |  Poezie  |  Povesti SF |  Replici filme

Oct 11, 2013

Poezie cu titlul amanat

Te-am intalnit....
Te-am intalnit din intamplare.
Eram doar noi si nu aveam scapare
Si am crezut ca fara tine totul moare,
Dar tu si eu inca goneam prea tare.
Esti tanara, esti mult prea tanara... se pare.

Te-am regasit...
Te-am regasit mult mai tarziu.
Aveai parul negru si alergai zglobiu.
Am incercat sa te ajung, iesind din turma.
Erai insa departe si eu inca prea-n urma.

Te-am inselat...
Te-am inselat cu nepasare...
Erau simple capricii trecatoare,
Dar tu le-ai resimtit din plin.
Eram doar cioburi si venin.

Te-am ignorat...
Te-am ignorat ani fara numar.
Nu te-am lasat sa-mi plangi pe umar.
Eram extrem de ocupat sa fiu nefericit,
Iar tu... prea libera si prea de negasit.

Te-am acceptat...
Te-am acceptat, dar inca nu te-am inteles in vasta ta nemarginire.
Te vreau prezenta sau in lipsa
Si nu conteaza de esti soare sau eclipsa.
Te vreau caci te-am ales... iubire.